Šiaulių "Ringuvos" mokykla

Kviečiame susipažinti su [Pavadinimas] sporto mokykla     

Mokyklos pavadinimas DEMO yra sporto mokykla.

Toliau, Mokyklos pavadinimas DEMO bus vadinama Sporto mokykla.

Ką mokiniai veikia sporto mokykloje?

Sporto mokykloje mokiniai sportuoja ir mokosi apie sportą.

Čia svarbiausia – judėti, tobulėti ir siekti tikslų.

Mokiniai treniruojasi pasirinktoje sporto šakoje.

Pavyzdžiui:

  • krepšinis,
  • futbolas,
  • lengvoji atletika,
  • boksas,
  • sunkioji atletika,
  • aerobinė gimnastika.

Per treniruotes mokiniai:

  • mokosi taisyklingai sportuoti,
  • lavina jėgą, greitį ir ištvermę,
  • dalyvauja varžybose ir turnyruose,
  • mokosi sveikos gyvensenos,
  • keliauja į stovyklas ir sporto renginius.

Sporto mokykloje gali mokytis vaikai nuo 1 iki 12 klasės.

Kiekvienas mokinys turi savo sporto grupę ir trenerį.

Kur mokiniai sportuoja?

Kai kurios treniruotės vyksta sporto salėje

Kaikurio treniruotės vyksta stadione

Koks yra sporto mokyklos darbo laikas?

Sporto mokykla dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Administracija dirba nuo

8.00 val. iki 17.00

penktadienį iki 15.45 val.

Treniruotės vyksta po pamokų:

  • paprastai nuo 16.00 iki 19.30
  • kai kurioms sporto šakoms ir šeštadieniais ryte.

Kuo sporto mokykla gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas nori sportuoti Kretingos sporto mokykloje, mes galime padėti.

Mūsų mokykla padeda vaikams:

  • atrasti mėgstamą sporto šaką,
  • tobulėti ir stiprėti kiekvieną dieną,
  • išmokti komandinio darbo ir pasitikėjimo savimi,
  • dalyvauti varžybose ir stovyklose,
  • siekti gerų rezultatų ir džiaugtis sportu.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie sporto mokyklą galite sužinoti internete.

Sporto mokyklos interneto svetainės adresas yra 

  • https://sring.cleverphant.lt/lt

Galite paskambinti telefonu. 

Mokyklos telefono numeris yra 

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

Kokią informaciją rasite sporto mokyklos interneto svetainėje?

Informacija sporto mokyklos svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius

  • Mokykla – čia sužinosite, kas mes esame ir ką veikiame.
  • Sporto šakos – čia rasite visus trenerius, jų kontaktus ir sporto šakas, kurias jie moko.
  • Informacija tėvams – kada vyksta treniruotės, varžybos, mokesčiai.
  • Dalyvavimas varžybose – informacija apie pasiekimus, renginius ir varžybas.
  • Kontaktai – čia parašyti darbuotojų telefono numeriai ir el. pašto adresai, kad galėtumėte lengvai susisiekti.

Koks yra Sporto mokyklos adresas?

Sporto mokyklos adresas yra

  • Gerosios Vilties g. 28, Vilnius 03144

Autoriai

  • Teksto originalą parengė 
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: 

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 0. 08.00—08.45
  • 1. 08.55—09.40
  • 2. 09.50—10.35
  • 3. 10.55—11.40
  • 4. 12.00—12.45
  • 5. 12.55—13.40
  • 6. 13.50—14.35
  • 7. 14.45—15.30